keskiviikko 9. marraskuuta 2011

remember how to put the lights in my eyes

                                                                  Tsau



Ekaks kerron vähä ittestäni:
Eli siis mä oon Aino ja mä oon toine näistä kirjottelijoista tänne(: Oon siis 14 vuotias ja asun Espoossa. Harrastan tanssia ja kaikki vapaa-aika kuluukin siis siihen koska sitä on noin 10 tuntia viikossa. Ei se mua haittaa koska rakastan tanssimista ja mul on tosi rakkaita ystäviä siellä(: Me mennäänki muodostelman ja parin pienryhmän kaa Puolaan tanssin MM-kisoihi joulukuus ja alkaa jo vähä jännittää!

Asiasta toiseen. Tänää oli siis iha normi päivä. Ekaks kouluu kympist neljää ja sit sielt suoraa rankkoihi reeneihi. Meil on Heidin kaa ruotsin koe perjantain mut siihe tuleeki vaa 2 kappalet niinku se sanoki tos sen postaukses(: Pitäis jaksaa tehä viel noi läksyt ja kaikkeeee... Tää postaus jäi vähä lyhyeks mut pidempi sit enskerral vaik(:

                                    xoxo, Aino





1 kommentti:

  1. 1. kiitä tunnustuksen antajaa:
    2. anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle:
    3. ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
    4. kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.


    /// toi onn sitt molemmille

    VastaaPoista