keskiviikko 9. marraskuuta 2011

kuvia









Ciao! Eka postaus multa (: Mä yritin laittaa mun omalla bloggerilla kuvia tänne, mutta koko ajan ilmotti erroria, joten päätin sitten laittaa ainon bloggeril kuvat :D Pitäisi varmaan esittäytyä ekaksi, mut mull ei ole nyt just mitään hyvää kuvaa ittestäni, joten vähän myöhemmin sitten ;) 
Tänään en vain yksinkertaisesti jaksanut mennä kouluun ja aamulla vähän päätäkin särki joten jäin sitten kotiin, joten nyt mulla oli hyvin aikaa kirjottaa postaus :D
Postauksessa on aika paljon kuvia, koska äiti osti viime viikolla digiexpo messuilta järkkärin (: canon EOS 600D ja nyt mä oon lievästi sanottuna vähän ominut sen ja räpinyt kuvia joten kuvat siitä :D 





Nää pari kuvaa siitä, mitä tarttu mukaan ski ja digiexpo messuilta :D






Mä ostin Sinellistä strasseja eilen hintaan 4.60 € Ajattelin kokeilla miten toimivat kynsillä :D Hassua, että strassihyrriä ei saa oikein mistään ja sitten arskartelukaupasta löytyyy tällaisia (: Mutta oon tyytyväinen koska Kicksissä ihan pieni strassipakkaus maksaa 8€


Tossa oli yksi kuva isänpäivä lahjasta ja mä voisin kohta tehä siitä postauksen  :)
Nyt mä meen lukee ruotsin kokeeseen, joka on perjantaina (: onneks siihen tulee vaan 2 kappaletta mutta heippa (:


-Heidi (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti