keskiviikko 9. marraskuuta 2011

minä


Heei (:


Pidän pientä taukoo ruotsin kokeeseen luvusta ja aattelin tulle kertoo vähän ittestäni :) Eli siis mun nimi on Heidi ja mä oon 14-vuotias (: mä oon tällane aika lyhyt itteni mielestä, vaalee hiuksine ja mulla on sivuotsis ..sanotaanko se noin :D ? niinku kuvas näkyy et mulla ei oo otsista niinku aino on laittanu meistä ekaan postaukseen kuvan ..muur mä en tykkää siitä kuvasta itteni osalta :D Mä siis harrastan kuvista kerran viikossa mut mä en harrasta mitään liikuntaa ): haluisin mut en oo oikee löytäny mitään kivaa tai sit ei oo löytyny ketää kaverii harrastaa sitä mun kaa. Mä tykkään valokuvata, varsinki tol uudel canonin kameralla ja sit mä tykkään piirtäämisestä, musiikista, kavereista, matkustelusta, kynsilakoista, niitä mulla ei ookkaan ku vähän yli 100 pulloo :DD mä oon kyllä tosi tyytyväinen mun elämään vaikka se harrastus voisi kyllä olla :D emmä oikee keksi mitä mä kertoisin ittestäni mut eiköhän se tässä blogissa sitten selvene (: 


-Heidi (: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti